Kako dober prodajalec je tvoja spletna stran?
Predstavljaj si, da se zjutraj zbudiš po dobro naspani noči. Tvoj prva misel je posel, kakšna je tvoja reakcija:
Razmišljam, da se kar pokrijem nazaj in prespim cel dan.
Ah, danes imam ogromno opravil, ki se jih res ne veselim.
Požene te iz postelje in komaj čakaš, da začneš.
Morda je danes na sporedu nekaj nalog, ki ti niso najbližje, ampak veš, da so potrebne za uspeh.
Pravilno!
Napačno!
Super, zdaj smo budni. Da bi bil današnji delavnik popoln, iz česa bi bil sestavljen (in pri tem ne trpi tvoj TRR.)?
🎉 Uf, to so samo pobožne sanje, moj urnik je natrpan in o tem si ne upam niti sanjat
🎉 Dela na projektih, ki mi poženejo kri po žilah + veliko čas zase in najbližje.
🎉 Rekreacije, meditacije, načrtovanja novih delavnic/ponudb in pripravi na ta dogodek.
🎉 Delo s strankami, ampak tako, da imam res čas, se mi ne mudi in se jim lahko maksimalno posvetim, potem pa odidem v naravo na sprehod.
🎉 Javnega nastopa (npr. javljanja v živo - live, seminar, tečaj, TEDx), mreženja in druženja.
Pravilno!
Napačno!
Katerega občutka, čustva imaš res vrh glave, ko govoriva o tvojem poslu?
❌ Vse, vsega imam dovolj in samo čakam, da se izklopim.
👀 Skrivanja, občutka majhnosti.
😕 Občutka, da nisem dovolj/ne znam.
💯 Perfekcionizma, da mora biti vse tipi topi, kar mi vzame ogromno časa in velikokrat sploh ne objavim/naredim.
😱 Strahu. Ali bo dovolj € za plačilo položnic in kako pridem do novih strank.
👍 Nič. Čustva ne vodijo mojega posla.
Pravilno!
Napačno!
Če pogledava tvojo grafično podobo branda (logotip, vizualije, vizitke, spletno stran, račune, dopise, grafike na družabnih omrežjih…), kakšen bi bil tvoj odziv…
Najraje se skrijem, nimam CGP-ja ali me je kar malo sram, kakšen je vizualni izgled.
Imam. No nekaj, ampak ne pritegne pravih idealnih strank.
Imam čudovit logo, točno vem, kaj pomeni, ampak stranke pa ne pritegne.
Z veseljem te povabim na spletno stran, delim vizitko, že samo podoba magnetično pritegne prave idealne stanke.
Pravilno!
Napačno!
Ko govorimo o idealni stranki, kako podrobno jo poznaš?
O tem še nisem razmišljal/a.
Moja ponudba je za vse, zato nimam fokusa samo na določeno ciljno skupino.
Približno vem, kdo so moje idelane stranke, na podlagi trenutnih strank.
V vsakem trenutku lahko z lahkoto povem njene 3 cilje in 3 največje izzive.
Pravilno!
Napačno!
No, zdaj si pa predstavljaj, da ti je ravno uspelo pripraviti fantastično ponudbo in zdaj jo je treba predstaviti v javnosti, kaj je tvoja prva misel (npr. objaviti na spletni strani, družabnih omrežjih…):
😱 Nočna mora, lahko vsebino za spletno stran, družabna omrežja in e-novice kdo drugi spiše?!
😶 Dajmo hitro nekaj napisati, saj glavna je ponudba, ne toliko predstavitev.
🤔 Ne vem, kako pripraviti vsebino, da bo prodaja stekla.
😍 Jeees, všeč mi je ta del, ko lahko fantastično ponudbo, zdaj še predstavim na svoj avtentični način in tako, da bodo prave stranke takoj vedele, da je to za njih.
🚀 Takoj se lotim načrtovanj kampanje, katera vsa besedila želim pripraviti in na kakšen način. Za ta del namenim veliko časa in energije, ker vem, kako zelo je pomembna.
Pravilno!
Napačno!
Približno koliko obiskovalcev na mesečni ravni obišče tvojo spletno stran?
Nimam pojma.
Zelo malo, manj kot 1000.
1000-5000
Več kot 5000
Pravilno!
Napačno!
Ko govorimo o pridobivanju strank, kaj te najboljše opiše:
OMG, kot mučenje, ki ga nikoli ni konec.
Mi ni težko, si pa želim, da ne bi bilo odvisno samo od mene - avtomatsko pridobivanje strank bi bilo idealno.
To je moja najljubša aktivnost, ker vem, da tako lahko pomagam vedno večjemu številu ljudi.
Obožujem mreženje, pogovore in mi je tudi pridobivanje novih strank prav zabavno.
Pravilno!
Napačno!
Imaš na spletni kakšno brezplačno ponudbo oz. “freebie”, ki ti pomaga pretvoriti obiskovalce v stranke?
❌ Ne, nimam.
👀 Imam, a ni efekta.
🤔 Želim pripraviti, a ne vem kako, da bo koristno za idealne potencialne stranke in jih bo tudi peljalo do nakupa.
✅ Seveda, moj sistem deluje in avtomatsko pridobivam stranke.
Pravilno!
Napačno!
Kaj je trenutno tvoj največji izziv s spletno stranjo:
🖥️ Spletne strani še nimam ali je v začetnih povojih in ne vem, kje se sploh lotiti, da ne bo na koncu samo okrasek mojega branda.
📝 Pisanje besedil. Kaj in kako sploh spisati učinkovite vsebine, ki bodo vodile obiskovalca k akciji (prijavi, nakupu…).
🎨 Dizajn/oblikovanje. Nikakor mi ne uspe oblikovati spletne strani, ki bi pritegnila pozornost.
⚒️ Tehnični del. To mi je groza in strah.
💸 Ne vem, česar ne vem. Investiral/a sem že veliko denarja (in časa), ni pa pravih rezultatov.
🚀 Kako načrtovati in iz strateškega vidika postaviti spletno stran, ki bo pretvarjala obiskovalce v stranke.
🎙️ Prepoznavnost. Sploh ni obiskovalcev.
🎯 Imam obiskovalcev, ampak ne pride do želene konverzije (povpraševanja, nakupa, prijave…).
Pravilno!
Napačno!
Kako dobro je optimizirana tvoja spletna stran (SEO in za mobilnike)?
Kaj je to? Najbrž ni.
Delno, ampak je prostor za izboljšave.
Poskrbljeno je za SEO optimizacijo, stran se blazno hitro odpira in je prilagojena za mobilnike.
Pravilno!
Napačno!
Kaj bi trenutno najbolje opisalo tvojo spletno stran:
Ne obstaja.
Obstaja, ampak nihče ne ve za njo, je bolj okrasek mojega branda (ne nujno najlepši).
Vse je tipi topi, ampak ni nakupov, povpraševanj, prijav…
Pravilno!
Napačno!
Koliko obiskovalcev na tvoji spletni strani se potem odloči in opravi nakup oz. postane tvoja stranka:
Manj kot 1%
2-5%
Nad 5%
Pravilno!
Napačno!
Koliko časa na mesec približno nameniš za projekte, sodelovanja, dogodke, ki ti pomagajo, da stopiš pred novo publiko?
❌ 0-5 % - le kdo ima še čas za to
📱 5-25 % - bolj ali manj so to le redne objave na družabnih omrežjih.
📈 25-50 % - redno organiziram sodelovanja, dogodke, objavljam na družabnih omrežjih, pošiljam e-novice…
🚀 50-75 % - zmeraj znova iščem načine, kako lahko stopim pred novo, svežo publiko in (skoraj) vsak dan temu namenjam čas.
💃 75-100 % - večino časa namenim za povezovanje in gradnji svoje skupnosti.
Pravilno!
Napačno!
Če si predstavljaš, da imamo v poslu tri vloge:
…koliko časa in energije nameniš posamezni vlogi?
• podjetnik = inovator, strateg, ustvarjalec novih metod,
• manager = organizator, ki poskrbi, da je vse ideje sploh možno izvesti,
• delavec = izvajalec, ki vse ideje, ki so dobro načrtovane tudi izvede,
…koliko časa in energije nameniš posamezni vlogi?
Vloge med podjetnikom, managerjem in delavcem so enakomerno porazdeljene.
Največ podjetniku - imam veliko idej in jih potem bolj malo realiziram.
Največ managerju - živim v preteklosti, nimam pravih idej in zmeraj iščem izgovore, zakaj ne morem, se ne da.
Največ delavcu - komaj “sfolgam” narediti vse, kaj šele, da bi imel/a čas za ideje, planiranje. Počutim se izčrpano in preobremenjeno.
Pravilno!
Napačno!
Razumem te! Zdaj pa mi še zaupaj, kaj je tvoja največja ovira, da ne dosežeš zastavljenih ciljev?
😳 Neusklajenost – moje trenutno delo in poslanstvo oz. kar si resnično želim početi nista usklajena.
🤔 Pomanjkanje znanja – vem, da kar me je pripeljalo do te točke, me ne bo peljalo naprej. Ne vem pa, kaj je oz. bi moral biti moj naslednji korak.
🎯 Ciljna publika – razširiti moram doseg in postati bolj opazen/a oz. viden/a, da pridem do novih strank in bo posel rastel.
⏳ Čas – za vse sem bolj ali manj sam/a, preveč stvari počnem, ki so zunaj moje cone genialnosti in nujno potrebujem podporo.
💰 Prodaja – moja konverzija ni takšna, kot bi morala biti.
Pravilno!
Napačno!
Deli ta kviz da vidiš svoj rezultat!
Uspelo ti je!
Kako dober prodajalec je tvoja spletna stran?
%%personality%%
%%description%%
But I'm also %%personality%%
%%description%%
Loading...